Thursday 13 November 2008

در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری

در آستانه ی انتخابات ریاست جمهوری ، راه اندازی روزنامه توسط خود دولت و یا هواداران دولتی دولت که البته بعید است همه ی آنان مثل کاندیدای وزارت کشور پیسنهادی آقای رئیس جمهور،شخصا میلیاردر باشند سرعت گرفته است. کار اصلی آنها هم عمدتا به جای تبلیغ دستاوردهای دولت، راه اندازی جنگ روانی علیه رقبا و به خصوص آقای خاتمی شده. نمونه اش تلاش روزنامه ی جدیدالاحداث آقای بدرپاش، رئیس جوان مرکر مهم کار آفرین و پول آفرین سایپا است که از وقتی راه اندازی شدهُ هر روز این به نوعی این رسالت را بر عهده گرفته. این روزنامه در مطلب امروزش هم مثلا خواسته جوری برای کاندیداتوری آقای خاتمی خبر سازی کند که باعث دستپاچگی شود و به نوعی کانداتوری ایشان از سوی خود آقای خاتمی و یا دوستانش یا اعلام و یا تکذیب شود. ظاهرا این احتمال کاندیداتوری خاتمی بدجوری برای عده ای کابوس شده است. دوست خوبم محسن امین زاده جواب قشنگی داده . اینجا بخوانید. البته این نوع کارهای هوارداران وصل به بیت المال دولت فعلی شاید قایل درک باشد . وقتی با وجود رادیو وتلویزیون که مرتب به بهانه های سفرهای خارجی و داخلی رئیس جمهور برای ایشان کلیپ تبلیغاتی می سازد، وخبر گزاری های رسمی و دولتی و رسانه های بزرگی مثل روزنامه ی ایران و کیهان که باز از بودجه ی عمومی کشور استفاده می کنند به ویژه نامه های تخریب اصلاح طلبان و به خصوص آقای خاتمی به عنوان رقیب اصلی احتمالی آقای احمدی نژاد در یک کار انتاخاباتی زود رس تبدیل شده، باز هم از هرجا وتوسط هر سازمان ونهادی که از نقاط مختلف کشورنظر سنجی می کنند، رای آقای خاتمی فاصله ی زیادی با آقای احمدی نژاد دارد، می توان درک کرد چرا این قدرهمه شان به تکاپو افتاده اند
به نقل از سايت شخصي محمد علي ابطحي